niedziela, 11 stycznia 2015

Bad. Bad. Bad. nanana

Czuję się taka rozbita . Moja najlepsza przyjaciółka , którą znam chyba od zawsze leży w szpitalu . Nowotwór ma , jezu . Badają teraz czy złośliwy czy nie . Będę mogła ją zobaczyć dopiero we wtorek :c Tak bardzo się martwię . Ale no , muszę być dobrej myśli :c

Dobra , nie będę się już użalać .

W końcu nauczyłam się pić herbatę bez cukru . Zawsze słodziłam 3 łyżeczki . Najpierw piłam herbatę z sokiem i miodem , później z samym miodem a teraz już bez niczego . Nie smakuje mi aż tak jak słodzona , ale no trzeba było się oduczyć . Przy okazji muszę zacząć ćwiczyć , przyda mi się .

Mam nadzieję że u Was wszystko dobrze .
Trzymajcie się <3


2 komentarze:

  1. Też na początku słodziłam, potem miód, a teraz nic... Uwielbiam gorzką herbatę przy czym mój znajomy słodzi 8 łyżek!!! :D Spokojnie... Na pewno wszystko się ułoży... życie jest jedną wielką niewiadomą :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymać kciuki by wszystko było dobrze. Ja na szczęście z cukrem w czystej postaci pożegnałam się już bardzo dawno. Obecnie słodzik moim uzależnieniem xD Ja na ćwiczenia niestety nie mam czasu, ale bilanse nie są ogromne więc nie bardzo jest co spalać :D Ślę buziaczki kochana! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń